Friday, January 4, 2013

cerita 2013

Yuhu
auchak
chak
chak
chak

salam

hurmmm
mengikut cerita kejadian minggu ini, hurmmm
tiada apa-apa yang menarik, apa pun.. kini sudah menjadi tahun baru

2013

waaaaaaaaaa
tahun baru , umur baru..
aduiii
21 tahun rupanya
hahahaha
tapi walaupun umur meningkat, gaya tetap begitu jaaaa
hurmmm 
kematangan hanya membebankan (bagi aku konon) 

::: 1:::

pasaL salah pilih.. 
hurmmmm
adakah aku sudah buat kesilapan besar???
waaaaaaaaaaaa
tidak tahu laaa.. 
tapi kalau d fikir-fikir kan, memang aku buat kesilapan yang salah, sebab? 
sebab aku sekarang COUPLE dengan budak sarawak ( lagi) ,
tapi aku tengok2, kami kapel mcm tidak kapel juga, so itu bukan satu masalah yang besar sebenarnya..
ayat POWER untuk ku..

( MACAM TIDAK BIASA) 

HAHAHAHAH

:::2:::
hurmmm.. tahun 2013

aku target 2 perkara,
1:dapatkan lesen memandu
2: belajar main gitar semula..

fuhhyyoooooo......
harap2 la aku dapat buat dua benda ni ahhh..
dengan doa dan harapan

:::3::::
hurmmm 
agak2 nya.. bila ahh aku dapat GF yang betuL2 serius dan juga terima aku apa adanya ni ahhhh..
kadang2 rasa jeles jugak aku ni tengok kawan2 aku yang sudah ada.. tapi apa boleh buat kan, setiap manusia ada jalan masing2, so.. GF pun masing2 laaaaaaaaa
hahahaha
aku tengok cewek2 d Fb banyak sangat comel-comel, tapi adakah itu mencerminkan diri mereka melalui apa yang di post kan???
hurmmm..
tidak boleh sembarangan pilih ni.( padahaL sentiasa silap)
TapI NORMAL laaa tu.. aku pun manusia biasa la d katakan ,...
hahaa..
tu laaa.. dulu ada pompuan suka.. aku jual mahal.. tapi apa yang aku buat, rasa nya betul.. sebab mana boleh aku buat begitu dengan kawan baik sendiri, lagi2 bila dia ingat dengan exBF dia.. tidak patut.. tidak patut.. sebab tu aku lebih berusaha tuk buat hubungan dorang baik.. amin...

hurmmm.. syukur la kan ada juga kawan baik aku si DYAN yang aku anggap macam adik aku.. kalau tiada tu budak.. adudui.. mampus laa.. tiada buat tempat menceritakan hal-hal negara.. 
hahahaha...
mau cerita dengan kawan2 lain,, susah jugak.. masing2 ada masalah.. lagi pun belum tentu dorang dapat faham, n mau dengar.. kalau just sekadar pasang telinga jak.. mana boleh gak.. tidak macam DYAN, mendengar betul2 siap ada kesimpulan lagi.. waoooo..
awesome LAAA
hahahaha...

ahhhhhhh... 

Hope tahun ni cabaran yang akan bakal d lalui tidak la sehebat tahun lalu ya..
amin..

dengan doa dan harapan semoga aku sentias asabar dan kekal ceria...
Bulan ni aku akan cuba ayat 1 orang wanita.. nama nya.. hehem hehem hehem.. 
TIDAK BOLEH TULIS, yang apsti.. budak tu buat aku SENYUM bila MELIHATnya. insyallah

amin

No comments:

Post a Comment