Wednesday, May 15, 2013

Tuhan jagakan dia

yuhu
auchak
auchak
auchak
jeng jeng jeng
assalamualaikum

Tuhan jagakan dia
uisehhh
kalau difikir macam lagu motif band kan? 
JANGAN SILAP
cuma tajuk nya dibuat untuk tajuk entri
hahahaha
Gambar ni aku rembat dari GOOGLE 


bagi aku tajuk ni aku tuju kan khas buat member-member aku, sebab aku sayang dengan mereka
sebab tu la " tuhan jagakan dia" 
semoga tuhan menjaga sahabat-sahabat ku di Luar sana, semoga mereka sentiasa jadi manusia yang bersabar,tabah,ceria dan juga mempunyai keyakinan dalam diri untuk meneruskan kehiduapn masing-masing
ya insyallah

beruntung ya aku dapat kawan-kawan yang aku ada sekarang ni, masing-masing dengan kelebihan sendiri. boleh belajar sesuatu daripada sikap mereka.. 
memang betul, kekadang dalam persahabatan mesti ada keburukan .. tapi itu bukan penghalang untuk kita terus bersahabat.. biasalah gaduh-gaduh mulut tu.. 

tapi yang utama,semoga kawan-kawan aku baik-baik saja.. amin
kawan yang baik adalah kawan yang sentiasa ada tidak kira kita susah atau pun senang
kawan yang baik juga adalah sentiasa menegur kita dan mengingatkan kita dalam sesuatu hal
kawan yang baik juga kawan yang selalu bagi pandangannya untuk masalah yang kita alami
kawan yang baik juga adalah kawan yang sudah boleh membaca isi hati kita tanpa diberitahu
kawan yang baik juga adalah kawan yang boleh buat kita hilang stress dan tambah stress 
kawan yang baik juga adalah kawan yang sudi berkawan dengan kita tanpa melihat latar atau pun serba kekurangan diri

ITULAH KAWAN YANG TERBAIK

amin

No comments:

Post a Comment