Sunday, January 22, 2012

teman oh teman

yuhu
auchak
auchak
auchak

deiiiiiiii

hurm

dushhhh
syok kan berteman ni
hehehehe
banyak teman aku

hobi ku suka membantu teman-teman yg berada di situasi yg susah
hurmmm

tapi kadang-kadang bukan semua kawan yg boleh terima bantuan kita
hehehehe
itu la hakikat nya tu
tapi apa boleh buat
sudah nama nya kawan
walau macam mana pun tetap di bantu juga

kadang-kadang terfikir juga aku
betul ka apa kawan-kawan aku selalu cakap,
"kenapa mesti aku mau bantu kawan-kawan ku yang susah sedangkan diri ku sendiri yg susah ni tidak pernah di tolong dan juga tidak pernah ada yg memberi sokongan"

hurmmmmm
terlintas di fikiran ku selalu

terus terang
bukan senang juga aku lalui hidup sebegini, sebab aku pun perlukan seorang teman (gurlfren) untuk jadi penyokong dan juga penegur aku kalau buat silap, kadang2 mau jugak aku bermanja-manja dan membuli, kadang2 aku mau juga memujuk cewek sendiri.. but malangnya aku masih gagal. dan hakikat yg ku terima hari-hari bukan la senang, sebab sentiasa kena buat fake smile dengan kawan. sanggup menipu kawan demi mau tgk kawan gembira ja



walau macam mana pun itu tidak apa
sebab kalau aku sedih ka, apa ka, itu hak dorang mau ambik kisah atau tidak.
hehehe
mana kawan yang sudi mau berkongsi
silakan
mana yang tidak mau,, bukan jadi masalah
yang penting aku selalu tolong teman-teman ku
soal diri ku

biarkan jak la allah, bestfren,dan jugak diri ku sendiri yang tahu

dengan doa dan harapan semoga aku sentiasa sabar dan juga tenang menghadapi segala dugaan dan cabaran yang di terima
amin

No comments:

Post a Comment