Wednesday, February 8, 2012

8 haribulan yeyeah!!! hahahaha

yeha
ni hari 8 hari bulan

yuhuuuu
auchak
auchak
auchak

DRAGONBALL

heheheheh
sedar tidak sedar
sudah masuk 1 tahun 3 bulan aku langsung tiada hubungan dengan 
nursyafiqa ellena bt gohar
hahahahaha

sudah mau masuk 2 bulan aku tidak sambut jugak 8 haribulan ni
wauuuuu
hebatsssss
syukur alhamdulillah
aku mampu bertahan
tiada mabuk-mabuk sudah
hahahahaha
terima kasih lah buat kawan2 aku semua
hurmmmm
walaupun dalam hati masih ada lagi saki baki kesedihan
(cehhhhh ayat tu bah)
tapi aku tetap meneruskan usaha untuk meneruskan hidup
hurmmmm
tidak apa
sikit lagi ni
lepas tu pasti,yakin,sure dan ya
aku sudah boleh lupa ni...
hahahahaha
hurmmm
cuma 7 haribulan ja yang masih lagi di gemilangkan sebagai hari peringatan 
tapi insyallah hari tu pun mungkin aku tinggalkan sebagai sejarah jugak
tapi bila??
hahahah
harap2 ada lah tu...

hurmmmm

RiP

7:HARI KAPEL
7:3:2008
8:hari break up
8:12:2010

semoga dua tarikh ni sentiasa memberi pengajaran buat diri ku di masa akan datang
aminnn

No comments:

Post a Comment