Wednesday, March 7, 2012

keputusan oh keputusan!!!

ya ALLAH ya tuhan maha pengasih lagi maha penyayang
terus terang
aku memang TAKUT untuk menghadapi di pagi nanti

fuh!!!!!!

mampus lah hidup macam ni weiiiiii
memang esok aku mau menangis ni
(menangis tapuk-tapuk)
hurmmmm
hajat ku memang mau masuk ke universiti gak
hurmmm
aku sudah berusaha semampu aku
harap2 lah sampai jugak markah pointer aku 
seperti yang ku target
tidak banyak jugak pun
2.5 jak
huhuhuhu

betul-betul aku tidak lena ni di buatnya
rasa mcm2 ada.. aduhhhhh

mesti ibubapa aku sedih bila tebgok keputusan aku kalau teruk ni
dua kali lah sudah aku buat benda yang sama ni
huhuhuh
kalau lah kan aku mampu buat dorang dua tersenyum
memang senang hati aku
sekurang kurang nya aku mampu buat dorang senyum walaupun sekejap saja

huhuhu
harap2 semoga esok hari ku bukan lah di sebaliknya

huhuhu

dan yang paling best pulak ni hari kalau di ikutkan sudah masuk 4 tahun aku sama nursyafiqah eleena bt gohar, tetapi malang nya dia sudah berpunya.. hehehehehe.. walau bagaimana pun aku tetap mau wish jugak la,(padahal sudah aku berjanji tidak mau sambut 7 haribulan ni) hurmm kepada bekas kekasih yang ku cintai, semoga kau sentiasa berbahagia di sisi kekasih mu yang di sayangi, melihat kebahagian mu sajha sudah cukup memberikan aku inspirasi tuk meneruskan perjuangan hidup yang penuh dengan cabaran dan dugaan ini. terimakasih banyak2 kerana kau telah memberikan aku sumber kekuatan, kalau bukan di sebabkan kau mungkin aku tidak bersemangat untuk meneruskan pelajaran, kerana takdir perpisahan kita menjadi  aku bersemangat untuk meneruskan pelajaran

TERIMA KASIH NURSYAFIQAH ELEENA BT GOHAR

ya allah ya tuhan ku
bantu lah aku
berkatilah aku
huhuhuh
aminnn

dengan doa dan harapan semoga aku dapat keputusan lulus sepenuh nya
amin

No comments:

Post a Comment