Saturday, April 28, 2012

Masih boleh Gembira ka walaupun tidak bahagia??

yuhu
auchak
auchak
auchak

Teletubbies!!!

hahahahaha
hurmmmm

topik ni kali about boleh gembira ka?

YES

memang boleh gembira walaupun tidak bahagia,kunci nya??
kuncinya adalah kawan, bersabar dan juga sentiasa tabah.yang paling utama ingat allah s.w.t . 
hurmmmm
walaupun kebahagian tu lebih bermakna, tetapi apakan daya kalau rezeki belum ada... hehehe
memang sakit kalau kecewa tapi kalau tidak kecewa macam mana mau dapatkan jalan untuk meneruskan kehidupan yang kian mencabar

hurmmmm
setahun empat bulan dua puluh hari aku sudah berpisah dengan exgf yang paling ku sayang, macam-macam rintangan dan kekusutan yang aku terima dan Alhamdulillah aku sedar kalau aku tidak meneruskan kehidupan aku akan terus mati di pijak, hahahaha macam dalam ayat yang tersemat di dalam jiwa ku sekarang

KECEWA PERKARA BIASA
KEBAHAGIAN PERKARA AWESOME

hurmmmmmm
sekarang aku masih boleh gembira, sangat bersyukur la jugak, walaupun aku tidak bahagia macam orang yang ada couple tu, tapi aku gembira sebab ada diri ku dan kawan2 yang lain.. 
hurmmmm

fuhhh yoooooo. hahahahaha.. ni sempat SNAP pic  selepas main futsall.. cehhh.. ayat I LOVE YOU tu saja jak tu.. ada udang di sebalik batu  huruf simbol love nya tu.. hahahahah....SIAPA CAKAP KAWAN IS  NOT  THE BEST.. betul2 buta persahabatan la siapa cakap mcm tu... hurmmm.. kawan2 aku suma power-power,, hehehe,, walaupun dorang  berbeza agama, tapi  boleh buat  kita ketawa jugak, lagi2 kalau  dapat tahu kawan 
sedih.. hehehe.. tu la kawan yang paling bek... hehehehe.












hurmmmm... ahhh.. ni kami sempat bergambar untuk kenangan la kunuk.. maklum la.. salah satu bestfren mau jalan sudah kan pergi kuala lumpur, so pendekar-pendekar futsal pun ambik kesempatan laaaa... hahahahahaha.... 









seiiiiiiiiiiiiiii...... ni 3 jejaka ni ahhh.. sempat lagi berjalan jalan kunuk sebelum member seorang ni pergi bertolak.. cehhhh.. konon-konon tema hari tu tema HI CUT.. tu la berkasut  HI CUT tu.. apa2 pun. memang rock n roll.. hahahaha...

















soooo.... kesimpulan nya, walaupun aku tidak bahagia macam dulu sudah, tapi aku sedar yang aku masih boleh gembira, hehehe,,pernah jugak bercouple beberapa kali, sayang memang sayang, tapi aku sudah merasa kecewa tahap TRAUMA, so buat apa lagi aku mau terus kecewa, kalau putus jak, its ok, sebab bukan rezeki or something, hahahahaha,,, lagi2 sekarang lebih baik tumpu kan kegembiraan untuk diri, siapa yang bantu kita untuk gembira dan bangun kalau sedih dan jatuh nanti kalau bukan diri sendiri, walaupun ada beribu masalah atau pun kesedihan tapi tetap juga ada jalan nya ,,, insyallah









dengan doa dan harapan semoga aku sentiasa tabah dan bersabar dan yang utama sentiasa gembira hingga akhir ayat , senyum di harus kan.. hahahaha... tiada apa yang mampu menghalang untuk kita senyum
amin.

No comments:

Post a Comment