Saturday, May 26, 2012

Ajal tidak menunggu kita

yuhu
auchak
auchak
auchak

AJAL
huhuhuhuhu
bikin takut ni tawwwww
hurmmmm
tadi bila B'calling ma konco berat ku c Dyan, dia sempat share satu cerita pasal pasangan couple.
adeiii
memang sad story lah
mengikut kefahaman aku dia ceritakan tentang seorang wanita memberikan pesanan terkahir kepada BF nya
hurmmm
terus terang , memang sedih betul ehhhh.. tidak mampu bercakap apa-apa terus, sebab dia ceritakan tentang perkara yang benar dan yang benar dia lihat.
hurmmmmm
kalau ku fikir-fikir kan semula, serius , ajal memang tidak tunggu kita.
walapun kita diberikan tanda-tanda tetapi kita tetap tidak tahu bila waktu nya kita akan kembali pulang
huhhuhuuh
selepas dia ceritakan pasal tadi, aku terus terfikir, agak nya adaka ku kembali tanpa membawa apa-apa bekalan dari dunia.. huhuhu
risau nya aku
terasa ingin bertaubat. walaupun niat ku kuat, tapi tetap egio dan nafsu melawan.. huhuh
semoga aku cepat-cepat la makin maju dalam hal-hal agama ni agar aku boleh amalkan untuk d bawa ke alam kematian nanti.
p/s: tadi selepas dia cerita kat aku, aku buat-buat tidak berapa ambik kesah, and sempat bermain main, sebab aku tidak tahan sedih dah, nanti kalo di biarkan, silap2 keluar air mata weiiii.. hahahaha.
dengan doa dan harapan semoga aku cepat-cepat la berubah sikit
amin

No comments:

Post a Comment