Thursday, May 24, 2012

Rindu ku hanya Allah S.W.T yang Tahu

yuhu 
auchak
auchak
auchak
hurmmmm

tiada apa-apa

hurmmmm
why today aku rasa RINDU dengan macam-macam ya.. hurmm
aku rindu mau makan makanan paveret, rindu kawan-kawan, rindu tempat yang pernah aku tuju, rindu konco berat aku calling, rindu dengan kenangan silam n rindu dengan ex gf.semua  nya aku rindu.. hurmmmm

dalam sehari jak fikiran melayang, di facebook aku makin kuat bermain supaya fikiran ku lari, tapi hasil tetap sama la pulak.. hurmmmm

owh yaaaa.. about Job.,hurmmm insyallah minggu depan aku turun kk lagi tuk cari job, harap2 dapat la x kira job apa jak asalkan aku dapat pengalaman, seba itu penting. hehehe
hurmmm rambut pun sudah pendek, esok mau turun kk tuk beli topi ni,
hehehe
just topi simple biasa jak yg budak underground selalu pakai...adesssss
ikut cara idol la bunyi nya ni
( MIKE SHINODA:LINKIN PARK) 
hurmmm owh ya, today bila wake up pagi jakkk. tetiba jak aku teringat dengan c Fihra Nazila.. HURMM.. kenapa tu ya?? hurmm ahhhh.. ignore jak la.. maybe tu just ilusi tu.. hahaha.. mau tidak  mau kena cari girlfriend yang baru jugak supaya hati dapat d rawat.. hahaha
maklum la.. parut di badan boleh d rawat, parut di hati belum tentu sembuh hingga mati.. 
wahakx..
hurmmmm

dengan doa dan harapan aku perlu sentiasa kuat walaupun hanya kekuatan palsu di depan sahaja
amin

No comments:

Post a Comment