Wednesday, June 13, 2012

Bila ah aku BERTAUBAT ni

yuhu
auchak
auchak
auchak
jeng jeng jeng 

sakit

seiiii
dua hari sudah aku sakit ni ah... hohohoh
aiiiii
demam la
selesma la
kejap lae batuk ni
terus jadi 3S la aku.
hohohohohohohoh
hurmmm

haiiiiii.... bila aku tengok jak ceramah ustaz-ustaz kat youtube tu
terus aku berfikir
agaknya bila ah sampai masa nya tuk aku bertaubat ya
NAFSU dan EGO aku terlalu kuat 
untuk menepis segala semangat dan niat untuk melakukan sedemikian
ahhhhhhh
punya lah aku sedih
tengok Al-Quran saja semalam macam mau menangis sudah aku,
berkata dalam hati
" apa juga dosa yang aku buat sampai begini jahilnya aku"
fuhhhhhhhhhhhhhh

kini umur ku makin meningkat
agaknya sampai umur ku berapa untuk ku bertaubat
tidak perlu banyak, mengerjakan solat 5 waktu sehari semalam pun
sudah memanjatkan kesyukuran bagi ku
hohohohohoh

seiiiii..
*Topik dua*
Nazila owh nazila...
hurmmmm
aku sendiri pun tidak tahu mau cakap apa lagi pasal dia, yang pasti aku diam jak la dulu
dan ikut pendapat kawan-kawan aku
yang pasti
always be positive saja la
dan sentiasa bersabar agar ku mampu senyum walupun sementara saja
amin


semoga sakit aku ni cepat sembuh la sebab susah aku mau menjalankan aktiviti ni
amin

No comments:

Post a Comment