Tuesday, December 11, 2012

aku , dia dan teman

Bismillahirrahmanirrahim

Hehehehe
RASAnya pertama kali pulak sebut mcm tu di dalam entri ya
heheheh
alhamdulillah
pertama kali mencuba
hehehehe
hurmmm
Yuhu

what's up what up's baby
hahahaha..
hurmmm
ok, cerita pasal kejadian ni hari pulak
hurmm 
alhamdulillah Ok
1st
about my best fren Mira Budak wilayah persekutuan labuan
Jeng jeng jeng
::::::::::::::::::::::
HUrmm
wahakx Bf dia sudah RUJUK dia balik, harap2 dia dapat terima dengan hati yang terbuka, 
alhamdullilah ah kalau dia terima, satu kebangaan gak bagi aku tu
sebab aku meneka dalam hati memang bf dia akan cari dia balik, heheh
sebab selama aku mendekatkan diri dengan c mira, memang aku dapat tangkap
gaya tu budak, memang NICE , tu yg aku boleh cakap
so memang beruntung ah BF dia, Hope dorang dapat kembali
amin

2nd
Ngiawwwww
::::::::::::::::::::::
ahhh ni susah sikit, my bestfren efa pulak masalah sekarang ni, bf dia sudah kasih putus pulak
adedeii
but tidak apa, perkara boleh d handle bh tu, hope dia dapat cover hati dia
amin

3rd
pasal diri sendiri
::::::::::::::::
macam biasa, always forever alone, hehehe
sepatutNya aku couple dengan MIRA
tapi aku rasa lebih bek kalau dia dengan bf dia c sulaiman, sebab aku tahu c mira sayang dengan bf 
dia. so kalau kami couple pun, hubungan kami di isi dengan perbalahan. itu PASTI.
hurmm Nevermind ah.. kalau aku single pun untuk sekian lama 
itu bukan penghalang untuk aku terus kan Hidup
hehehehe
always be steady la
insyallah kalau ada kawan yg berkenan tu
memang ada la jugak tu
tapi memang malang ah nasib sepa jadi GF aku ni weii
memang jadi mangsa BULI setiap MASA
hahahaha
aku BULI sebab AKU SAYANG
bukan semua orang aku BULI setiap masa
hanya yang aku SAYANG jak
so, memang sandi la 
hahahahaha

However Hidup still macam ni, It"s ok la daripada macam Bullshit kan sok sok Gila konon
cehhhh 
Hati masih lagi retak sebenarnya
bukan sebab apa yg jadi sekarang
tapi sebab benda yg terjadi d masa lalu,
x sure la
pasal zeela ka atau pun Fyqa
tapi yg PASTI Retak tu ada
hahahaha
dooiiiiii
kalau ah ada Pompuan yg sambung hati ku balik
memang ku bawa jumpa mama terus
insyallah
apa2 pun, pasal gadis yg aku Minat tu, langsung Tiada hubung pula. ahhhhh 
x apa la
sekadar minat jak pun, bukan nya cinta.. tapi untung la dapat minat gadis mcm tu kan, sebab semua masalah
pun Boleh jadi Hilang gara2 Budak tu jak
adeiiii ANGAU bETUL EHHHH
hahaha

apa pun . Hope aku still dapat bersabar dan juga gembira
walaupun susah untuk gembira kan HATI SENDIRI
namun aku sudah biasa
insyallah
amin

No comments:

Post a Comment