Sunday, December 30, 2012

Semua Hilang

SEMUA HILANG
waaaaa
Tajuk entri ni sebenarnya bukan pasaL hati <3 , tapi memang betuL pun semua hilang.. semua barang aku yang boleh menutup badan Hilang lesap di bawa oleh abg aku yg BebaL... ahhh.. bukan abg ku la begitu.. 
susah betul kalau orang pentingkan diri sendiri.. serius..
sekarang aku langsung tiada apa2.. yang tinggal cuma baju buruk yang aku pakai d rumah, itu pun just berapa Helai jak.

memang aku sakit hati. sebab aku rasa macam Homeless pulak, satu benda pun tiada yang tinggal untuk aku pakai ke bandar atau pun untuk sesuatu yang penting, seluar pun tinggal 2 ja..

aku pun sampai tidak tercakap sudah, mau meluah dengan kawan pun mesti kawan aku sendiri tidak percaya apa yang aku sampaikan...

dari tadi jam 6 lebih sampai la sekarang aku terus berfikir jak macam mana keadaan aku esok hari, sebab aku betul-betul bingung, 
fuhhhh....
kenapalah si bebaL tu pentingkan diri sendiri jakkk..
sekarang aku pulak yang bernasib malang.. lagi-lagi hari sabtu..
aduuuuuiiiii

sekarang senyum jak kerja aku, sebab tiada apa yang dapat aku buat melainkan senyum.. bagus cover hati sendiri yang sakit ni. sebab mau minta heLp pun sama juga, langsung tidak kena peduli..

hurmmm
dugaan owh dugaan

dengan doa dan harapan, semoga esok dapat ku tempuhi,
amin

No comments:

Post a Comment