Tuesday, January 8, 2013

8 HARI BULAN yang entah ke berapa tahun ++ aku ........

Yuhu
auchak
auchak
auchak

hahahaha
Tajuk jak Power
TAPI ENTRI TIDAK
hahahahaha
dush
hurmmm
hari ni sudah masuk 8 haribulan  1
waaaooooo..
masih ingat lagi pulak aku dengan tarikh keramat ni kan
hahaha
oleh di sebabkan itu
maka aku ingin menonton FILEM KOREA yang baru saja ku DOWNLOAD
yehaaa
TajukNya 

THE CLASSIC
alaaaa.. Lagu dalam Blog aku ni.. tu la filem Nya
hurmm Filem pasal Cinta, tapi syok laaa
lama sudah mau tengok ni filem sebenarnya.. cuma tiada masa dan tidak ingat jak, so ni malam mau tengok la
hurmmm

dush

Parents pulak FLY lagi, jawabnya Lone Ranger laaaaa
awek Pun Tiada, harap bestfren ku c DYan jak yg boleh update kisah Hidup perjalanan si Bujang bernasib angin sentiasa
ahhhh
angin la sangat
fuhhh

Kan best kalau ada Gf , boleh di Buli2, d syg2, ada juga org ambiL berat.
hahahaha
nevermind la
sudah nasib begini, lagi pun just Gf tiada.. mana tahu kan aku d bagi future wife.
hahaha
siapa tahu kan apa yang jadi di esok hari
hahahaha


dengan doa dan harapan
semoga ni malam aku sentiasa gembira
AMIN

No comments:

Post a Comment