Friday, May 17, 2013

SakiT

Yuhu
auchak
auchak
auchak
jeng jeng jeng

assalamualaikum

SakiT 

dush
tadi jam 5 ++ aku tidur then terbangun jam 6 akibat batuk berdarah, dan pada masa yang sama aku muntah-muntah
ahhhhhh  adaka ini semua berpunca daripada kurang TIDUR?? 
mungkin La jugak, 

argh!! badan aku betul-betul lemah sekarang ni, hohohoh..aku rasa mau sakit ni,hurmmm.. yaaaa.. memang mau sakit ni, fuhhhh.. 
aku dengar-dengar kalo orang yang sakit ni di beri kan kelebihan oleh allah s.w.t
so tidak boleh mengeluh kalau sakit tetapi terima kesakitan itu dengan tabah

aku pernah di beritahu oleh kawan tentang kelebihan orang2 yang sakit ni,

yang aku ingat betuL dosa di hapuskan

fuhhhhhhhhh siapa sangka kan disebalik kesakitan pun dapat jugak rahmat tuhan

hohohohoh

kalau betul la aku sakit ni, aku x akan mengeluh,bahkan aku mensyukuriNya...hohohoho

( Batuk berdarah memang kejam) 

dengan doa dan harapan aku kena jaga pemakanan ni
amin

2 comments:

  1. bila sakit Allah hapuskan dosa2 kecil..:) msa kita sakit Allah tarikh 4nikmat NYA..selera makan,rezeki,kecantikan wajah dan dosanya..bila dah sembuh Allah bgi blik..semua kecuali dosa...:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.. x sangka kan sakit pun ada kebaikan jugak. hohoho

      Delete