Tuesday, May 7, 2013

Siapa dia di mata saya???

Yuhu
auchak
auchak
auchak
jeng jeng jeng
assalamualaikum

syukur alhamdulillah
hari ini lagi terbukti satu Bukti
( aisehhhhhh)
hahahaha

siapa dia di mata saya???
mestilah exgf yg paling aku sayang dan yang penyebab aku trauma sampai Gila dan babi tu
ternyata tuhan itu adiL, kerana dia menunjukkan sifat seseorang yg kita sayang tu tidak kira baik mahupun tidak baik, tetapi ini memang tidak baik.

Tajuk UTAMA

MARUAH 

maruah wanita adalah paling berharga berbanding raut wajah, namun apakan daya..beginilah wanita yg hanyut di telan bumi yg makin entah la apa mau cakap
hohohoh

Syukur Alhamdulillah 
TRAUMA aku sudah Kurang...macam tiada sudah ni.. maklum La
makin mendapat jawapan bahawa Org yg aku pernah sayang tu sebenarNya macam mana

Thanks ya Allah !

Kaum Hawa
Jagalah maruah kamu selagi mampu 
kerana itu adalah jaminan bahawa kamu adalah wanita yang suci

No comments:

Post a Comment