Thursday, June 27, 2013

kerana dosa aku tewas akhirnya

yuhu
auchak
auchak
auchak

alamak

kali kedua aku menangis dengar lagu nasyid di Tv alhijrah ni
( kedapatan tengok tv al hijrah ) 

fuhhh.. 
banyak sudah dosa yang aku buat ni, hari-hari dosa . tapi taubat Nya masih belum di buat-buat
hohohoh

lagu pertama aku dengar sampai keluar airmata sambil bercakap BestNya  lagu 

Irfan Makki - Waiting For The Call 

Lagu ni memang best sampai aku HAFAL, fuhhh baru aku faham sikit perasaan orang yang selalu mendekatkan diri dengan allah ni.. indah nya x terkata.. huhuhu
insyallah bila aku sudah berubah, pergi jugak ke umrah 
( semua orang pun mahu ke umrah )

lagu kedua pulak baru ja aku dengar
ni lagi la aku keluar air mata dengar, hati aku dup dap dup dap ja mendengar
Nampak sangat DOSA banyak.. huhuh

Zulkarnain Mohd Noor - Selawat Badar  

          

bila aku dengar ni lagu tadi, aku sendiri x tahu kenapa sedih betul hati aku ni sampai keluar air mata .
fuhh... teringin pulak aku mau menghafaL .. 

arghhh

teringin jugak aku mau berubah ni. hohoho
nampak gaya nya aku kena belajar mengaji ni, biarlah orang cakap sudah besar baru mau mengaji . 
belajar sikit-sikit, lama-lama jadi bukit .
insyallah 

 kenapaLah bangga sangat aku dengan dosa 


2 comments:

  1. suka lagu irfan makki.. =)hehe btw, klu nak berubah fest thing kena kuat trima apa org nak kata...abaikan mereka yg nk jtuhkan kita...ambil yg baik2 saje ;) all the best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaa.. mmg best.. dush.. terima kasih atas nasihat... saya akan cuba kuat untuk menerima.. heheheh

      Delete