Monday, June 3, 2013

Minta Maaf kepada semua Blogger

yuhu
asalam rakan-rakan

di sini aku ingin memohon maaf jika terkasar bahasa mahu pun terlajak komen
Niat dari duLu lagi mau buat entri ni, tapi just simpan duLu.

di sini aku ingin memohon maaf kalau pernah terkasar Komen dalam entri kamu semua.
ya la, baru aku sedar yang ada sebilangan blogger x suka dikomen entriNya 
walaupun komen tersebut adalah pertanyaan

maklumlah, malu bertanya kawan sesat cari jalan pulang 
( lagu yg bertajuk semangat yang hilang) 
hahahaha

sebenarnya aku masih bingung ni, kenapa ada blogger yg x suka entri nya di KOMEN? 
adakah entri tu wujud hanya untuk di baca? lepas tu Klik kotak X?? 
reading List aku hampir beratus blogger, setiap hari ada yg update, tapi dlm bnyak-banyak komen aku
cuma sebilangan ja di jawab... yang lain tu siap di padam.. padahaL komen tu sudah publish, lain cerita lah kalau tunggu app dari admin blog

apa-apa pun Mohon maaf jika KOMEN itu JENAYAH

hahahaha

12 comments:

  1. kalaw macam tuu kena keluarkan waran tangkap laa. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha... jgn la gitu.. habis la aku kena tangkap..sbb suka mengomen entri orang.. hahaha

      Delete
  2. adoi spesis acm gitu pun ade ke ? ish ish ishhhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah lah mau cakap mcm mana.. hahahaha.. org sensetive mungkin.. hahaha

      Delete
    2. alolooo dye mrh ye ka komen2 dya.. hahaaa xpew2 meh sini komen entry aku bnyak2 pun xpew..
      lalalalaaa ~

      Delete
    3. hahaha.. aku x taw laaaa.. mungkin admin blog tu mood dia x brapa baik.. uwaaaaaaaaa.. aku di jemput ka tu?? hahahahaha.. aku spam blog kau, bru tawww.. spam dgn komen..

      Delete
    4. ishhh2 jgn spam2 laa wehh.. ak baling span jap lagi baru tahu

      Delete
    5. elehh.. kasut yg ko janji kan untuk d baling pun belum ada.. ini lagi span.. hahaha

      Delete
  3. Replies
    1. ada..smlm paling latest aku melaluiNya.. hohoh.. ni lagu aqua timez, tajuknya -kaze ni fukarete :P

      Delete
  4. err? kalo xsuka kna komen..xpyah tulis entry..ehehe..xpun kasi spya xdpt komen..bh..awas la ko..kalo dorank tngkp ko sbb komen2 entry org..ehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, bgs x pyh kasih ada ruang komen.. hahaaha,, jawabNya kena buat kajian pemerhatian la ni, siapa yg x suka entri nya di komen, aku x komen.. demi keselesaan admin blog tsebut.. ( asal tidak kena tangkap) hahaha

      Delete