Monday, July 8, 2013

Kota Belud here i come Part 1

yuhu
auchak
assalamualaikum

jeng jeng jeng 
dush

7.7.2013 
hari ahad

aku dengan pasukan bola sepak aku buat Tour to kota belud
uisehhh
macam pasukan handal jak bah

syukur alhamdulillah kami menang dan menjaringkan 4  Gol
huhak
huhak
( penjaga GoL kami,asaL jumpa Camera,buat muka comeL . macam mau sepak jak) 

sebenarnya aku malas mau ke kota belud tu,sebab hati aku confirm memberontak .
tapi disebabkan kawan-kawan dan komitmen dalam pasukan, aku rela juga join.
di kota belud banyak memori indah dan tidak indah tersemat dalam memori, sebab di sanalah 
aku jumpa cinta sejati , sebati, sebatu, dan apa-apa jak la . 
dush
berabis aku teringat kisah-kisah silam aku di sana tadi, 
sampai makan pun aku diam jak.
walaupun hati macam mau menangis , tapi aku tetap paksa hati aku untuk jadi diri aku 
yang sentiasa kecoh dan wajib Kombo Orang
yaaaaa.. itulah diri ku yang sebenar, namun aku pun manusia biasa juga yang lemah dan mempunyai perasaan 
waaaa
ayat ka ni?? hahahaha

apa2 pun best la jugak walaupun  hati tergoncang sikit 

dengan doa dan harapan semoga pasukan kami sentiasa maju jaya 

( Akan bersambung ) 

No comments:

Post a Comment