Thursday, July 11, 2013

selamat menunaikan puasa yang kedua !!! Huyearh ! dan batuk owh batuk

yuhu
auchak
assalamualaikum
ni hari masuk hari kedua kita berpuasa
syukur alhamdulillah 

tahniah buat semua

apa-apa pun, perancangan berjalan dengan lancar..amin..dapat juga aku belajar mengaji akhirnya,
tapi tu la.. dugaan tetap ada.. buktinya.. aku menguap macam beruang berkali kali
sewaktu di ajar, siap rambut aku di tarik-tarik lagi agar mata terus segar. 
hahahahahaha

then today aku batuk-batuk
waaaaaaaaa
ni yang x best ni, padahaL aku hisap rokok sebatang ja pun lepas sahur.. mungkin ni di sebabkan aku melantak kurma setengah Kotak... isk3.. seksa juga batuk ni, baru hari pertama.. belum masuk esok lagi
dushhhh
Hope cepat sembuh la batuk ni
amin

Selamat menyabut Bulan ramadhan wahai sahabat-sahabat ku 

2 comments: