Tuesday, July 2, 2013

Tidak tahan !

Yuhu
auchak
auchak
auchak
jeng jeng jeng
assalamualaikum
dush

aku betul-betul tidak tahan la menunggu masa berlalu

jam 4.45 masuk azan subuh
waktu itulah aku nanti nanti kan
sebab buat pertama kali dalam hidup aku, aku Join ceramah yg berkaitan agama ni.
hehehe
rasa teruja pulak,
walaupun aku ni bukan yang jenis senang untuk bertaubat,tapi sekurang kurang nya, aku mendengar apa kata orang yang boleh menegur .. betul tidak??!!

fuhhhhhhh

x sabarNya. 
pergi  ke sana bukan sekadar mau mendengar,kena solat subuh duLu,
so disebabkan aku x berapa pandai solat subuh,so Youtube jugak lah jadi Buku untuk panduan solat subuh.
ya la.. x kan aku duduk2 tgk orang solat subuh... aku tidak malu untuk belajar sesuatu yang baik.
sebab malu rugi .
mungkin aku dapat sesuatu yang berguna dalam perkara ni. 
insyallah

dengan doa dan harapan
bersiap sedia !!
amin 

No comments:

Post a Comment