Sunday, September 15, 2013

Aku menjadi Top 10 dalam pengomen tegar Blog DJH ..

Yuhu
auchak
assalamulaikum
selamat hari malaysia semua.

dush
aktiviti malam aku macam biasaLah, sign in blog lepas tu srcoll reading list aku.
tanpa aku jangka, 
Blog Diari Jejaka Hangat buat entri Ranking semasa Pengomen Tegar 
dan yang paling best pulak
aku mendapat tempat .. fuhhyooooo
top 10 pulak tu..
hahahahaha...

Thanks La Blog DHJ 

selama aku dalam dunia blog ni sebenarnya, aku cuma suka membaca, mengomen dan juga menulis apa yang di dalam hati tersirat aku untuk di kongsi kan pada kawan-kawan.
hari semakin hari, hati aku makin semangat untuk menulis di dalam blog. 
walaupun Blog jarang dikenali, tapi di siniLah tempat segala tersurat dan tersirat.
haikx.. 



Hati makin suka untuk mengomen ni  

hehehe

8 comments: