Sunday, October 13, 2013

Malam yang menyelamatkan kepaLa aku

Assalamualaikum
salam satu dunia
dush
dush
dush

haikx

malam ni fikiran aku betul-betul selamat
ni semua atas jasa baik dua pasukan sahabat aku.
sebab 1 hari aku menghabiskan masa dengan kawan-kawan.
pasukan pertama, pergi lawat rumah kawan untuk berjumpa bapa nya,
lepas tu pergi main PooL,makan dan bermain game Counter strike
( Game Kegemaran)
babak paling menarik pergi tengok wayang.
terima kasihLah buat 3 orang kawan aku ni, sebab dorangLah fikiran aku tidak jauh melayang.
dan sewaktu jam 9 lebih malam sewaktu mau balik, 
ada pulak dua orang member aku ni lagi ajak aku jalan.
aktivitinya pun TENGOK WAYANG.
ENCORE aku masuk ke pawagam.
tapi movie berbeza laaaa.
ahhhhhhhhhhh
ni malam memang best !!

syukur alhamdulillah buat dua pasukan sahabat ni.
sebab semenjak dua hari ni fikiran aku jauh melayang siap fikir benda yang bukan-bukan.
kalau fikiran yang positive aku boleh terima,
ni banyak benda yang negative.
sampai kekadang aku punya jantung dup dap dup dap laju tahap kereta formula one.

by the way aku merindui semua kawan2 aku,apa khabarLah dorang semua ni ya? adakah sihat2 belaka ataupun disebalik nya.
dan yang paling aku rindu kawan aku yang selalu calling aku setiap malam.
semoga dia sentiasa dilindungi allah.

semenjak dua hari ni,fikiran aku sentiasa kusut dan juga rindu dengan kawan-kawan.
aku sendiri hairan dengan tingkah laku aku ni.
hadoiiiii
amin.

No comments:

Post a Comment