Sunday, February 16, 2014

Oh begini RasaNya..

Assalamualaikum

dush
(Gambar rembat Google sebagai Hiasan) 

Semua manusia tidak pernah terlepas daripada berdoa, kekadang kata-kata juga adalah doa.Namun bagi sebilangan orang yang selalu berdoa namun masih mempersoalkan mengapa doanya masih belum termakbul.BERSABAR laaaaa.. Sebab Setiap doa manusia pasti akan di dengar, sekiranya doa yang di minta itu tidak terjawab,sedarlah bahawa ianya di gantikan dengan sesuatu yang lebih baik daripada yang tidak di sangka. 

Sebenarnya semenjak dua menjak ni ,Hati begitu senang rasaNya.Mungkin sebab sudah ada Hehehm hehem hehem, atau juga mungkin sebab Semangat hidup sudah balik ke dalam diri pada tahun ni..

Apa yang ingin disampaikan, Jika Sihat dan sakit, Jika kecewa dan hampa, jika risau dan ragu , jika menangis dan ketawa dan juga Nazak... JANGAN BERHENTI BERDOA walaupun doa itu terucap di dalam HATI.

Kata-kata untuk Mu

Kenapa aku selalu ingin kau ketawa?
kenapa aku selalu ingin kau senyum??
kenapa aku selalu ingin kau bersemangat??
kenapa aku selalu ingin kau Tabah

Kerana Kau adalah aku  ( Hati,minda dan jasad) 


6 comments:

  1. Replies
    1. Yaa.. semoga kita menjadi org yg sentiasa bersabar.. hehehe

      Delete
  2. bersabarlah.. hidup ni tak mudah seperti dijangka kan.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa.. betuL tu.. kalau tiada dugaan, bukanLah kehidupan kan.. hehe.. apa2 pun, semoga kita menjadi org yg tetap bersabar.. heheh

      Delete
  3. Setuju sangat-sangat teto..jangan berhenti berdoa kerana Allah dan yakin bahawa Allah apsti akan memperkenankan doa-doa kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya..betuL tu.. x akan bhenti selagi hidup.. hehehe

      Delete