Friday, June 2, 2023

Kena sumpahan jumaat

 Assalamualaikum


aku tidak suka hari jumaat 


Hari jumaat memang hari yang paling merisaukan untuk aku,sebab aku rasa mesti ada ja malapetaka untuk diri aku.Setiap hari jumaat memang ada perkara yang luarbiasa berlaku.

Awal-awal susah juga untuk dihadam,tapi minggu demi minggu,aku jadikan hari jumaat tu sebagai persediaan untuk apa yang akan bakal berlaku.Ya,memang berlaku.


Asal hari jumaat,aku sentiasa takut sebenarnya.Entahlah,aku sendiri kurang faham.Tapi ya la,pengalaman mendewasa kan.Kan bagus kalau hari jumaat untuk aku cuma hari jumaat yang biasa-biasa ja.


Aku tidak suka hari jumaat



 "Semua post dibuat untuk diri sendiri atas tujuan motivasi diri sendiri,Tiada kaitan atau di tuju kan kepada sesiapa selain diri sendiri"


No comments:

Post a Comment