Friday, November 18, 2011

Berjuang dan Terus Berjuang (salam kemaafan)

yuhu
auchak
otromen
otromen
otromen
testink 123
testink 123
hehem

Di sini saya ingin mengucapkan kepada semua sahabat ku yang menduduki peperiksaan sijil tinggi Malaysia(sijil tunggu pinaggan malasyia)
pada 21 haribulan 11 2011 dengan lafaz bissmilah saya ingin mengucapkan selamat berjuang semua dan juga saya ingin memohon maaf jika selama 2 tahun ini saya ada terkasar bahasa dan juga perbuatan sama ada di sengajakan mahupun tidak disengajakan
saya berharap perbuatan yang salah itu dapat di maafkan dengan hati terbuka
memang sukar untuk memaafkan kesalahan seseorang melalui kata bertulis tetapi percaya la ini iklhas dari hati
dush
saya berharap persahabatan kita akan kekal sehingga selepas STPM ini
selama 2 tahun bersahabat dengan kamu sekalian banyak benda yang saya pelajari dan juga pengalaman yang saya terokai
saya berharap agar pengalaman dan juga segala kenangan yang saya perolehi ini dapat membuat kan ingatan saya kepada sahabat-sahabat sekalian semakin kuat dan tidak akan pudar di telan zaman
semoga segala kenanagn kita bersama akan kekal di ingatan semua seperti batu yang terukir nama yang tidak akan terhakis di basahi hujan 

walaupun banyak perkara yang baik dan buruk berlaku sepanjang 2 tahun bersama saya tetap akan jadikan itu sebagai kenangan dan juga perkara positive dan tidak ada dendam yg di simpan 
kepada sahabat-sahabat ku
21 haribulan ni adalah hari penting kita
walaupun kita bukan bakal-bakal best STUDENT 
tetapi kita akan berusaha dan juga sedaya upaya untuk memperbaiki keputusan kita untuk mencapai cita-cita 
ke universiti (dengan doa dan harapan) insyallah

kepada sahabat-sahabat yang pernah saya sakiti dan juga BULI 
saya menyusun sepuluh jari untuk meminta maaf
dan saya harap masih belum terlambat untuk meminta maaf kepada anda semua

dan kepada sahabat-sahabat ku di tingkatan 6 atas pula
teruskan usaha kita dan jangan berputus asa
walaupun saya di ibaratkan air yang di curahkan ke daun keladi
tetapi saya masih lagi bersemangat dan berani mencuba nasib di STPM
*belajar untuk hidup*

PEaCE,LOVE,RESPECT FRIENDS 4EVER

ceh~~~ baru aku sedar....macam karangan pulak aku buat ni...hahahahha
dush~~~~
so kawan2 ku sekalian
sekali lagi ku ingin memohon maaf kepada semua sahabat ku yang ku kenali daripada tingkatan 1,2,3,4,5 dan 6 dan juga yg tidak bersekolah lagi
yang baik datang nya dari tuhan dan yg buruk datang nya dari diri ku sendiri

dengan doa dan harapan semoga STPM ku dan juga rakan-rakan sekalian di permudahkan
amin

No comments:

Post a Comment