Saturday, December 24, 2011

2011 perjalanan hidup yang menyakitkan

                                                                                   
yuhu
auchak
auchak
auchak

seksa!!!
hahahaha

2011
sebuah perjalanan hidup yang menyeksakan diri ku
cewah!!
memang seksa eh aku

pertama
menjalani kehidupan normal tanpa orang yg di sayangi
(nursyafiqa eleena bt gohar)
hahahah
selama 1 tahun
ku cari pengganti nya
dapat~~memang dapat
tapi dapat menangung kesedihan juga
hahahaha
dushhhh
so bermakna
GAGAL
hurmmmm
susah eh~~ ada dapat pun penggantinya
(noor fihra nazilla)
rupanya jarum dalam kain juga
hahahaaha
malang sungguh diri ku
but itu bukan penghalang untuk ku meneruskan hidup

kedua
ini yang power sikit ni ah

STPM

huahuahuahua
dush~~~
memang gembira juga la 
sebab selama 1 tahun setengah tu
aku betul2 belajar dan jadi pelajar
hahaha
walaupun banyak yang ku tempuhi
tapi syukur alhamdulillah 
ar jugak
sebab aku betul2 kali ni
tidak la macam 5 tahun yang lalu
hanya fikirkan diri sendiri saja
huahuahuahua
but sejarah dulu lagi membahagiakan
sebab just fun ja

ketiga

about my future
hurm
just tunggu result STPM jak ni ar..
kalau la aku di beri rezeki untuk melanjutkan pelajaran
aku tidak akan sia2 kan peluang itu
hahahaha
dushhhhh
orang cakap
sepa tidak mahu maju kan diri kan
aku betul2 mau sangat peluang sebegitu

keempat
tentang ke BAHAGIAN ku~~
wau!!! ini pun power gak ni
hahahah
selama 12 bulan ni terus terang aku cakap
aku bahagia cuma sekejap
ibarat gula2 getah yg d kunyah lepas tu di ludah semula
apa kan daya
aku bukan nya hensemboi sangat pun
hahahaha
semakin hari
semakin hilang sudah apa yg ada dalam diri ku
aku sendiri pun tidak tahu kenapa
maybe trauma aku tidak hilang sepenuhnya
but itu tidak apa
manusia mana yang tidak pernah kecewakan
hahaha
apa yg aku mahu buat sekarang
just majukan diri jak
ok??
hahaha
semua EXGURLFREN aku
bahagia sudah dengan BF dorang masing2
aku pulak bila lagi???
hahahah
dushhh
maybe 1 day 
bila aku jumpa perempuan yg betul2 terima aku seadanya
amin
doa2 jak la
maybe nnt aku dapat jugak tu
biar tidak hensem
janji aku boleh jaga hatinya

yang ke lima
ini pun memang power jugak ni
hahahaha
dushhh
kini aku sedang mengejar satu peluang untuk mengubah nasib ku
amin
harap2 la ya
hehehe
lepas ni hidup ku betul2 berubah sudah
jika berjaya la
insyallah~~
sebab benda tu sedang di usahakan
so
lepas ni
if berjaya 
aku akan majukan diri dan berusaha untuk melangkah ke dunia yang boleh membantu diri ku
biarlah aku TIDAK BAHAGIA TIADA GF asalkan aku BAHAGIA SEBAB aku BERDUIT dan SENANG
fine!!
aku bukti kan kepada semua orang yang aku tidak akan ada gf tapi akau tetap akan bahagia
(padahal memang bahagia di samping kawan2 pun)
hahahaha


hurm
2012 sudah mau hampir tiba
sudah semesti nya aku mau melakukan perjalanan hidup yang lebih baik dan juga perjalanan hidup yang tidak akan berulang seperti ini tahun
amin
cukup seksa juga diri ku ni tahun
tapi apakan daya
tiada siapa pun yang merasa melainkan diri sendiri
hidup d ats kaki sendiri sememang nya satu pengalaman yang amat pahit tapi amat bermakna
well
apa2 pun
aku cukup bsyukur juga
tidak apa
tidak apa
tidak apa
maybe tahun ni aku cuma di jadikan sebagai bahan jenaka para kaum wanita dan juga boneka dunia
tapi insyallah
tahun depan tidak akan
sebab aku akan majukan diri sendiri dan juga fokus kan pada diri ku
amin

dengan doa dan harapan semoga aku di bukankan jalan untuk maju dan juga sentiasa di berikan kesabaran untuk menerima takdir yang sebegini seksa nya

amin!!!

No comments:

Post a Comment