Wednesday, March 28, 2012

Selamat TINGGAL bukan PENGAKHIRAN

SAYONARA

hurmmmm
yuhu
auchak
auchak
auchak

Doraemon

SELALU orang cakap apabila pengakhiran tu selalu memberikan kata akhir bagi hidup seseorang
seiiiiiiiii
contoh nya
ucapan selamat tinggal buat kekasih

tapi MEMANG kenyataan bagi hidup seseorang selamat tinggal itu wajib akan berlaku
soooooooo
bagi aku itu bukan pengakhiran sebenarnya
hurmmmm
selalu aku putus cinta berkali kali
tapi syukur alhamdulillah
aku masih kuat dan masih boleh gembira seperti yang lain
sebab nya??

sebab nya ucapan selamat tinggal tu bukan pengakhiran bagi ku,tetapi PERMULAAN hidup bagi diri ku
sebab kecewa adalah PERKARA BIASA bagi diri ku
manakala KEBAHAGIAAN adalah perkara yang indah dan bukan selalu bagi ku...

so

bagi aku ucapan selamat tinggal adalah permulaan hidup bagi ku, bukan pengakhiran

by the way
pasal pemilihan siapakah di hati seseorang
selalu orang cakap, kalau ada just pilih jak jangan memilih dan jual mahal.
cakap memang mudah, tapi untuk mengenali hati seseorang bukan nya semudah mengenali diri sendiri
apatah lagi kalau pernah di kecewakan, pasti dalam diri akan wujud perasaan dendam dan juga berhati hati, 
seiiiiiiiiiii
menjadi pokok persoalan adakah 
mereka ikhlas KALI ni???
hurmmmmm
itu urusan hati mereka, aku tidak boleh teka...

dengan doa dan harapan semoga diri ku sentiasa diberikan kesabaran dan ketabahan menjalani kehidupan yang penuh dengan liku-liku yang mendebarkan ini

amin

No comments:

Post a Comment