Sunday, April 8, 2012

Adakah aku Tidak LAYAK untuk Mencintai??


yuhu
chakk


hurmmmm
selalu orang yang GAGAL bercinta adalah orang2 yang malang...
BETUL ka??? 


hehehehhe


susah mau di jawab
hehehhee


kenapalah aku masih ingat ma ExGf ku yang lama tu ya. heran saya. padahal ni hari sudah mau masuk setahun berapa bulan aku pisah dengan dia tu..hehehe
hurmmm
ada PENGGANTI yang sesuai dengan dia, tapi apa boleh buat, Girlfriend orang,,aku mana boleh rampas sesuka hati aku ja
sudah lah aku buat silap,,, lepas tu mau rampas lae,, hehehe
TIDAK AKAN 
hurmmmmm
kadang-kadang bila ku tengok orang pandai gak aku cemburu, tapi apa boleh buat.. terima jak lah apa yang aku dapat sekarang  ni, 
aku tidak boleh mengeluh dengan apa yang ada..
hehehehehe...
memang susah untuk orang macam aku ni bercinta semula, 
di pandang pun mustahil, 
inikan lagi untuk bercinta ni..
mau tidak mau
HIDUP HARUS DITERUSKAN..
yang penting kawan aku ada selalu di belakang aku n di depan aku
amin


dengan doa dan harapan
semoga semua ExGf aku dilimpahi kurniaan dan juga diberikan semangat untuk teruskan hidup mereka dan diberikan kegembiraan sentiasa. amin..


Nursyafiqa Eleena Bt Gohar
Nuralissya Mohd Faris
Noor Fihra Nazila
Aziedah Mohd Roslie

No comments:

Post a Comment