Saturday, May 5, 2012

7 & 8 Haribulan makin DEKAT....

yuhu...auchak auchak auchak ....Goku!!!!!!!!!!!!!!!!


hurmmmmmmmm setiap BULAN jak... kalo TARIKH 7 & 8 haribulan jak.. wajib aku sambut kan..(macam orang BODOH kan) hahahah.....adessssss aku sendiri pun tidak tahu napa lah aku masih sambut lagi tarikh-tarikh merosak kan ni.... hhohohoho... 8 haribulan aku tidak sambut sudah.. paling2 pun pengiraan jak masih ingat.... ( 1 TAHUN 4 BULAN  hampir ke 5 bulan) hahaha.. 7 haribulan pulak...  just Kenang-kenang memori,, tapi masih ingat jugak pengiraan ...... ni kali laaaaa..... seiiiiii... terus terang la... sampai bila la aku mau jadi macam begini ni... muka aku ni ROCK N ROLL bh ni... apasal pulak di belengu dengan kekacauan JIWA ni...seiiiiii mau mencari pengganti pun aku tidak berani sudah.,..sebab bukan pisang berbuah dua kali,, tapi kucing beranak banyak ..... hurmmmm..... selama 2 tahun 9 bulan aku GEMBIRA dan BAHAGIA... n selama 1 tahun 4 bulan berbelas hari aku MENDERITA tapi GEMBIRA.... fuhhh yoooooo... dalam setahun lebih ni.. sudah BANYAK kali aku B'Couple.... ( nasib bukan buaya, kalo buaya boleh sudah jadi Playboy) cisss.... agak nya bila ar aku dapat pasangan yang sesuai ni yaa... apa pun.. aku kena terus bersabar saja laaaaa........


     cakap pasal jodoh,, ada terbaca DI sebuah artikel yang aku sendiri pun LUPA, di faham kan bahawa JODOH sudah ditetapkan kepada setiap manusia... ALLAH S.W.T adalah PERANCANG YANG HEBAT.... hurmmmm..... (Boleh di yakini ni) hahahahaha.... walau mcm mana pun.. kena sentiasa BERSABAR dalam HIDUP.. sebab kita sendiri tidak tahu apa akan berlaku kepada hidup kita di esok hari. Maybe esok kita MATI? maybe SAKIT?? Maybe JUgak KAHWIN?? siapa yang tahu kan.. sebab hidup kita sudah ada TAKDIR yang tersendiri. lagi-lagi di dunia yang penuh pancaroba... seiiiiiiiii...... DUGAAN oH dugaan.....  cuma kedatangan AJAL yang menamatkan DUGAAN... hurmmm...... 


    SABAR separuh DARIPADA IMAN!! ... walau pun ramai manusia bukan semua digolongan yang beriman, tetapi kesabaran jugak di anggap daripada IMAN... fuhhhhh.. alhamdulillah...... PUNYA MEN GEMBIRA aku BILA tahu... hahahahaha..... (senyum kambing) .....

No comments:

Post a Comment