Tuesday, May 8, 2012

Syukur Alhamdulillah aku masih mampu bersabar...... AMIN!!

yuhu
auchak
auchak
auchak

Rock n Roll!!
hahahaha

7:5:2012: 3 tahun 2 bulan ( cuma mimpi yg terakam)
8:5:2012:: 1 tahun 5 bulan (sudah pisah: realiti hidup yg nyata)

wahahahahahahahaa
walaupun sudah lama dan tarikh2 jembalang ni masih bermain difikiran
tapi syukur alhamdulillah 
sebab aku masih mampu bersabar dan tidak berputus asa...

GUDJOB YAKSA

walaupun sedih, tapi itu tidak menghalang aku untuk teruskan hidup dan juga sentiasa gembira,
orang cakap just perlahan lahan saja... well.. sedang la ni.. hahahahaha
selalu nya waktu2 begini la aku MABUK-MABUKkan, main judi, lepak di pantai sambil khayal..
tapi kini alhamdulillah atas sokongan kawan-kawan dan juga semua nya, aku mampu juga melakukan benda yang boleh di katakan berfaedah sikit laaa untuk diri aku.. hahahaha

hurmmmmmmm
walaupun kini aku tiada COUPLE, but aku still ada SEMANGAT sikit untuk KAWAN-KAWAN aku...
soal bahagia tu... hurmmm.. maybe lum ada REZEKI,, but insyallah ada lah tu kali kalau ada peluang di berikan sekali lagi.. amin..

hurmmm 
now just stay focus on friend and find some JOB for myself... yupppppopp
harus di jadikan WISHLIST tu... hahahahaha
ahhhhhhhhhhh

sedar tidak sedar,,, sudah 1 tahun 5 bulan aku berpisah dengan dia... hehehehe... 
betul-betul masa berjalan dengan pantas, padahal rasa macam semalam jak kami berpisah,
apa-apa pun sebelum berpisah dan selepas berpisah aku makin banyak belajar tentang hidup
so aku akan pergunakan sebaik nya pengalaman yang ku rasai untuk ku jadikan kamus hidup dalam diri.
amin

Thanks to Allah s.w.t kerana masih memberikan aku kesabaran dalam diri walaupun aku ni pandai jadi monster kadang-kadang ... hahahahaha
amin


dengan doa dan harapan semoga aku sentiasa bersabar.. about feeling tu.. eleh.... macam ayat yg sudah aku mind set 
kecewa perkara biasa
bahagia perkara AWESOME!

moga aku di berikan kesabaran dan kekuatan

amin 


No comments:

Post a Comment