Monday, May 14, 2012

SAYONARA Rambut!!!!

hehem hehem hehem
testink 123
auchAK
auchak
auchak
 jeng jeng jeng
PoKAEMON


HOHOHOHO...
13=5=2012
hari terakhir aku berambut panjang sudah.. huuuhhuhu. sedih hati tawww..
tapi apa boleh buat, demi peperiksaan fizikal mARITIM TU...
hurmm mau x mau kena wajibkan untuk masa depan jugak, sebab kalau tiada kerja, tiada la $$$
mesti kena ingat selalu tu..
fuuuhhhhh
kecewa tu adalah jugak sikit.. tapi kena tetap 
SEMANGAT

hehem hehem hehem.. ni la GAMbar UNTUK TERAKHIR kali nya aku BERAMBUT panjang.. hohoho. alahai..SEDIHnya.. walaupun  tidak panjang sangat, tapi macam best pulak aku rasa.. hohoho.. agak-agak bila la ada peluang lagi tuk merasa begini.. hohoho.. sedih la jugak sikit.. tapi tidak apa. rambut tetap akan tumbuh balik gak. insyallah.. heheheheh.. apa-apa pun tetap semangat!!!! huray!!!!
















owh ya, tadi time jalan ke bandar untuk beli seluar, sempat jugak lepak sama konco berat dan konco paling lama.. 12 tahun kami berkawan, dari sekolah rendah sampai tingakatan 6, hurmm.. dari kelas 1 amal sampai la ke tingkatan 6 atas 2.. hehehe.. USMAN PALKASIH la jugak konco ku.. hahahahahha... kunuk2 dia mau bgambar untuk dia buat tajuk picture nya.. hahahha.. awan nano di sungai lui.. seiii.. ni kali la.. susah gak peminat AIZAT ni.. hahahahah... adalah pulak d gabungnya.. hahahaha.. apa2 pun mmg enjoy gak lepak sama dia.. hehe.. dialah salah satu kawan aku... hehehehehhe,.. apa2 apun semoga  di berikan rezeki selalu dan juga kesabaran menghadapi segala dugaan yang ada di dunia ini.. amin my fren, aku yakin kau boleh tu.. dengan doa dan harapan selalau bersabar dan semangat.. hehehhehe... insyalllah..  ( 12 TAHUN PERSAHABATAN)


fuhhhh....
untuk esok pulak. semoga aku berjaya jak peperiksaan fizikal MARITIM tu
walaupun aku tengok macam susah. tapi aku tetap akan berusaha  untuk lepasi cabaran yang diberikan.. AMIN!!

owh ya... tidak lupa pulak.. SELAMAT HARI IBU KEPADA MY BELOVED MUM. WALAUPUN aku just diam2 jak time makan bersama semua family tadi, tapi sejujur nya aku mmg ikhls mau ucapkan.. tapi aku segan ja mau cakap, sebab aku x mau mama tengok air mata aku keluar macam dulu.. ehhhehe
so selamat hari ibu to mama. i love you mum.. heheheh
muahx
semoga allah sentiasa memberkati mu dan memberikan kekuatan
amin

dengan doa dan harapan semoga aku BOLEH dan YAKIN BOLEH
amin!!

No comments:

Post a Comment