Tuesday, May 15, 2012

kenapa begitu cepat kau berubah ya??

yuhu
auchak
auchak
auchak
FUCK off!!

fuhh. tension nya aku bila lepas STALK fb ex gf ku  (SailorMoon bt sailorEarth) 
terkejut habis aku dengan perubahan sikap dia sekarang
persoalan nya KENAPA??
kenapa dia berubah sampai ke tahap tu??
ahhhhh
what ever la.
apa-apa pun aku betul-betul tidak suka pulak,
fuhhhh.
what the pokaemon with situation


fuhhh.. 
aku heran laaaa,, sudah 1 tahun 5 bulan aku pisah dengan dia, tapi aku tetap rasa sakit hati bila dia berubah sampai mcm ni, pelik, pelik dan pelik.
hurmmmm

apa-apa pun, semoga dia sentiasa di lindungi dan sentiasa gembira di samping kebaikan yang dia buat. hope allah membukak an pintu hati dia untuk bertaubat, walaupun tiada apa-apa hubungan sudah, tapi menjadi senyuman ku untuk melihat dia senang..

amin

No comments:

Post a Comment