Friday, May 18, 2012

Hati kata YA minda kata JANGAN!!

yuhu
auchak
auchak
auchak
 Najwa Latif!!

hampir-hampir sudah macam tu lagu c najwa latif, cinta muka buku la sangat..
fuhhhh
hurmmm

jeng jeng jeng 
huhak

Today hari jumaat, alhamdulillah aku masih lagi sempat bersolat, walaupun aku malu-malu bgtw kawan2 yg btext kunuk-kunuk aku pegi makan kunuk.. hahahaha..  ( padahal)

hurmmmm
hati kata YA minda kata JANGAN
ya!! betul la tu,
sebab kalau mau ikut kata HATI mesti la membenarkan apa yang menyakit kan, sebab tu jadi BODOH jak sentiasa, asyik-asyik di permainkan oleh orang-orang yang berfikiran CETEK. ya, cetek sangat la fikiran dorang tu, tanpa memikirkan perasaan orang .. sebagai contoh nya golongan-golongan yang pernah aku COUPLE
seiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ya la, betul la tu, dorang just mau menjaga hati dorang dan  lepas kan perasaan sakit hati dorang dengan menggunakan orang lain .. mangsa nya AKU ni yang sentiasa MALANG
but apa boleh buat, kena sentiasa bersabar saja kan, sebab cuma itu yang aku mampu,kalau mau membalas dendam dengan jadi PLAYBOY pun confirm la aku GAGAL, sebab MUKA tiada , dan apa yang PASTI aku betul-betul tidak pandai mau curang mencurang ni, maybe berpunca daripda yang mama aku selalu pesan kali, maklum la, selalu mama berpesan " jangan pukul perempuan dan jangan pernah kasih main perasaan dorang, lagi-lagi buat dorang menangis" hurmmmm.
kalau sudah selalu di nasihatkan benda yang sama, confirm la di otak sudah kena set .
macam lagu negaraku tu,kalau di nyanyi hari-hari mesti sudah ingat sampai bila-bila kan. hehehehe

hurmmmm
MINDA KATA JANGAN
fuuhhhhhhh
ya.. ni ada betul nya jugak, bukan ada la.. MEMANG BETUL jugak, macam sebilangan kawan-kawan aku pernah cakap, "jangan la dulu B'Cinta ni kalau masih TRAUMA" hurmmm ya la, betul gak tu, sebab ada pengganti yang sepatutnya pun sama jugak cerita kan, MENAMBAHKAN TRAUMA lagi ada.. fuhhh
aku heran la jugak, kenapa ya orang-orang yang serius dalam hal-hal macam ni mesti t'kena dengan orang yang suka mainkan perasaan.. Pelik la.. 
hurmmmm
walau apa pun kena tetap semangat dan teruskan saja apa yang ada di depan, hurmm
pasal EX gF YANG DI JENG JENG JENGI tuuu seiiiiiiii.. biarkan la.. aku berniat MAHU MENGELAKKAN diri or minta agar aku jangan di ganggu lagi, bukan sebab sombong, tapi aku BUKAN BONEKA PENTAS, mcm yang kawan-kawan aku pernah cakap, " HATI MEREKA SAJA MAU DI JAGA, HATI KAU SIAPA MAU JAGA??" hurmmmm ya.. aku akan mencuba, INSYALLAH....

apa-apa pun. Teto yaksa is YAKSA ALWAYS.... kena maju dan semangat sentiasa, apa yang pasti sentiasa bersabar dan apa yang perlu kena GEMBIRA dan senyum sentiasa, biar orang nampak kita tiada masalah d depan asalkan jangan dorang nampak apa yang berlaku di belakang.. NEVERMIND.. cukup kawan-kawan aku yang BAHAGIa supaya aku pun boleh TUMPANG GEMBIRA..

amin

so selama apa yang di alami, memang banyak aku belajar sebenarnya. sakit tidak sakit memang bersyukur gak aku, sebab apa yang aku alami boleh di pakai untuk d masa akan datang, insyallah. harap-harap la di buka kan pintu hati dan juga di tunjuk kan jalan untuk bertaubat cepat-cepat ( untuk diri sendiri juga). Minum Arak sudah STOP, pegi clubink? ehh.. x MINAT aku.. HAHAHA..bergaduh?? SUDAH STOP, hahaha. lepak?? ahh.. ni aku ubah sikit, lepak sama org2 tua, ( ambil ilmu sikit) hurmmm.. ahhh.. ni yang paling best.. MELAWAN CAKAP ORANG TUA : TOTALLY STOP!! hahahaha
im proud because im change it my self a little bit.. 
wahahauuuu.. 


dengan doa dan harapan semoga aku tetap teguh begini
amin

No comments:

Post a Comment