Friday, May 4, 2012

Masih sempat kah ku BERDOA??

(Gambar di petik dari GOOGLE)
yuhu.. auchak!!auchak!!auchak!!! YAKSA!!!
hohohoh... masih sempat kah ku berdoa?? NI KALI la... hohohoho..... TERUS TERANG.. kalau masa mampu ku putar ke zaman silam, mau sangat aku.. sebab time tu la aku belajar mengaji dan bersolat... sebab sangat rugi LAH hidup AKU.. fuhhh.. baru aku sedar.. huhuhuhu.... hurmmm. pasal doa pulak... adakah doa aku di terima oleh ALLAH S.W.T... harap2 la.. aku sangat2 mau memohon kepada nya... huhuhuhuhuh.......
walaupun aku banyak kali menerima kegagalan di BUMA BUMI ni.. tapi aku sentiasa berdoa dan juga berdoa walaupun aku sedar yang aku tidak la sebaik orang-orang yang bersolat 5 waktu sehari semalam......
argh!!!.. kenapa lah hari ni baru aku sedar.. walaupun dalam hati aku sangat kotor dan di penuhi dengan segala kegelapan. tapi aku tetap berniat... niat aku kini tidak mampu melawan nafsu, ego dan juga kejahilan yang ada pada diri ku kini... persoalan nya adakah aku akan diberikan jalan pintu taubat dengan cara yang berbeza?? huhuhuhuh.... kalau ada tolong tunjukkan.... fuhhh... sedih..sedih..sedih... adakah ALLAH S.W.T MENDENGAR permintaan ku kepada nya??? huhuhu.... tadi aku sempat membuka laman web google... aku search about doa2 di makbulkan... uhh.. terus terang.. langsung tiada yang sangkut dengan ciri-ciri aku.. rasa macam mau menangis jak... tapi apa boleh buat, ini lah diri aku.. mau kesal pun tiada guna nya.. Ramai orang cakap, belajar lah mengaji, solat lah, dan sebagainya,, tapi bukan ka munafik jika aku membaca Al-Quran tanpa mengamalkan nya?? huhuhuhuhu.... semoga di bukan kah pintu hati ku agar aku dapat tunaikan niat... huhuhuhuhuhuhuuh... ada orang pernah cakap, berdoa ja,, minta ja,, walaupun mcm mana,, tetap berdoa.. YA.. aku akan sedaya upaya untuk berdoa kepada ALLAH S.W.T walaupun aku sebegini hina dan jahil... huhuhuh............. 
dengan doa dan harapan semoga allah s.w.t mendengar doa ku
amin ya allah s.w.t

No comments:

Post a Comment