Wednesday, May 2, 2012

Semoga aku BERJAYA wish me Luck jak Laaaaaaa

yuhu
AUCHAK
auchak
auchak

fuhhhhh
SPA8  pun sudah memberi JAWAPAN setelah sekian lama ku menunggu
AMIN!

fuhhhhh...
pertama sekali aku dapat sms dari SPA8, rasa macam tidak percaya jugak..(maklum la.result SPM x brapa lawa)
tapi syukur aLhamdulillah.. aku dapat panggilan TEMUDUGA MARITIM LASKAR II Gred 1, alhamdulillah
so sekarang aku cuma perlu belajar sikit pasal negara malaysia and then siap sedia untuk di temu duga

alhamdulilah ku panjat kan kesyukuran ke atas allah s.w.t

itu cerita temuduga MARITIM.

now about satu permohonan lagi, hehem hehem hehemmm
semoga aku dapat memohon kerja kat kimanis .. sebab itu impian tu... walaupun kena pilih salah satu, tapi aku lebih memfokuskan kepada kimanis, sebab kerja tu banyak manfaat kepada ku...
fuhhh..
semoga di rahmati permohonan ku itu.. 
amin

No comments:

Post a Comment