Sunday, June 3, 2012

FaceBook deactivate Untuk sementara

Yuhu.. auchak auchak auchak ~~~  FaceBook deactivate!!!! hurmmm buat sementara waktu ni, akaun faceBook akan ku Bekukan untuk sementara waktu, atas sebab hal-hal yang sukar untuk di bahaskan.....hurmmm.. x apa lah.. lagi pun di FaceBook cuma main game jak kerja, main game, mengutuk, mengumpat, Like status, dengan mengarut.. hahahahaaha.. tu jak.. tiada kerja lain sudah.. hurmmm.. lagi pun ada orang cakap faceBook melalaikan.. ya la.. boleh diterima gak tu, memang ada yang lalai disebabkan facebook. hurmmm... owh ya.. apa-apa pun,, sebenarnya NIAT sudah lama mau deactivate akaun FaceBook ni, cuma tidak tahu bila mau buat, so fikir punay fikir  sampailah aku terfikir, bagus buat jam 12 malam ni.. hurmmm. lagi pun tunaikan Niat yang belum pernah di tunaikan salah satu perkara yang aku suka mau buat. hurmmm.... kalau lah aku buat, mesti rasa BOSAN jugak, sebab TIADA KAWAN . tapi x apa la.. FaceBook punya cerita, kawan boleh beribu ribu, hehehe.. so hilang satu, bukan jadi penyebab bosan.. hehehehehe... zilla pun sudah menjauhkan diri.. hurmmm.. its ok la tu,.. kali dia mmg kecik hati dah ma aku, but x apa,,sebab memang salah aku buat dia marah n cemburu, hope dia sekarang hepi go lucky sama Bf tersayang nya.. huahuahua..AMIn... hurm.........1st time aku mau buat begini , rasa teruja pulaka ku.. huahuahua


Dengan doa dan harapan semoga 
jam 12 ni 
aku hilangkan diri daripada FaceBook
AMIN

No comments:

Post a Comment