Wednesday, June 6, 2012

siapalah diri ku bagi dirinya.....

yuhu
auchak
auchak
auchak
hurmmmmm

sakit pulak hati aku ni hari,
hurmmm
suma akibat b'sms jak.
aiyerrrr
nazila owh nazila
kenapalah ko seksa aku sebegini
fuhhhh
walaupun aku bukan lagi boyfriend ko
tapi jangan la ko sakitkan hati aku sentiasa
aiiiiiiii
nasib la aku masih boleh bersabar dalam hal-hal begini,
kalo tidak.. memang aku bakar hidup-hidup ni ......
aghhhh.. seriously aku betul-betul tension la pulak dengan pompuan ni, aiii dhsyat betul ehhh.....
kenapa lah dia tidak pernah faham aku, hurmmm.. x apa lah...
memang  bukan HAK aku untuk buat dia faham aku, n aku sedar dia bukan siapa-siapa lagi bagi aku.
cehhhhhhh

betul-betul kecewa ehhhh...

dengan doa dan harapan semoga dia bahagia jak
amin

No comments:

Post a Comment