Saturday, June 9, 2012

Penat owh penat sangat penat

alhamdulillah
aku penat ni
hahahahaaha
jeng jeng jeng
auchak
auchak
auchak

hehehe
tadi aku jalan ke bandar
berjumpa ma NAZILA
hehehe
 fuhhhh yooooooo
first time kami berjumpa tu
hehehe
bagus la, hepi gak sikit kunuk walaupun x taw mau cakap macam mana
RINDU aku terus dengan EXGF aku si fyqa bila tgk c nazila tadi.. hehehehe. but aku diam jak sambil senyum
arghhhh.. RINDU nya.. hehehhe

BUT bukan itu yang aku mau ceritakan.
itu cuma pengenalan tu
hahahaha

PENAT owh PENAT

hurmmm
aku sudah belajar macam mana mau putus asa
alhamdulillah BEST sangat macam mana berputus asa ni
just diam jak kan
hahahahaha
bila jak aku sudah belajar berputus asa ni
terus terang bila ku gabungkan dengan masalah aku
memang PENAT
hehehehe
betul-betul aku penat

but bersyukur aku sebab aku tidak belajar berputus asa dari mula lagi
sebab nya kalo aku mula dari awal mesti sekarang aku sudah Knock out atau pun HANYUT
hurmmm
masalah owh masalah
kau tak kan lari dari hidup ku
duka owh duka
kau tak kan hilang dari hati ku

heheheehe itu lah yang sentiasa ada di hati dan minda
apa yang penting 

JANGAN PUTUS ASA
dan sentiasa BERSABAR
agar kita mampu tersenyum sentiasa

MASALAH PERKARA BIASA
kegeombiraan sangat menakjubkan

KECEWA PERKARA BIASA
BAHGIA PERKARA AWESOME

alhamdulillah NAMA ku TETO YAKSA
yang akan senyum sentiasa
tidak kira dilanda pelbagai MASALAH

amin!!!


No comments:

Post a Comment