Wednesday, June 27, 2012

Kesilapan sentiasa ada

dushh
auchak
auchak
auchak
KURANG AJAR

hurmmmm
Kesilapan owh kesilapan
memang kau sentiasa ada
dushhh

menyatakan about kesilapan, kali ni memang buat silap lagi ahh aku
hurmmm
macam yang kawan aku c Dyan berpesan, jangan melayan sangat,
tapi entah kenapa ah kepala sentiasa melayan juga c Zeela ni sampai aku couple balik sama dia
mengikut apa yang zeela cakap, dia sudah break up ma bf nya.. hurmmm.. TAPI ada pulak relationship d Fb tu. hurmmm mau kasih tahu kawan aku pun, tidak berani jugak, sudah ah kawan ku seorang tu sampai tidak tahu apa mau cakap dengan aku, ni lagi mau di kasih tahu dia... deiiii.. confirm dia makin panas ma aku.. mau x mau,, kena jaga hati dia juga..

betul gak apa c Dyan cakap tu, semuanya memang betul, cuma aku jak yang x tahu kenapa aku boleh2 mendengar cakap di pihak lain lagi... aiiiissshhhhh
betul-betul masalah ehhhh..
x apa la.. tunggu jak c zeela call aku, then bawa bincang baik-baik, sebab malu gak aku kalo mau marah2 dia ni..bukan nya budak-budak lagi. sudah besar pun... 
hurmmmm

pengajaran yang aku dapat dalam hal ni

kesilapan memang sentiasa terjadi, dan sentiasa jugak ada kawan di belakang jadi penasihat, syukur alhamdulillah ah ada kawan sebegitu.. fuhhhh.. memang begini ahh nasib

dengan doa dan harapan semoga benda ni selesai dan aku dapat jawapan
amin

No comments:

Post a Comment