Wednesday, July 4, 2012

Yess.. aku RINDU segalanya......

                                 
dushhhhhhhhhhhhhhh jeng jeng jenggg auchak... syukur alhamdulillah aku masih lagi mampu bernafas..... hurmmm  duduk2 diam sambil tengok gambar-gambar tetiba pulak aku rasa rindu dengan kawan2, hehem hehem hehem.. sekolah, dan sebagainya.. hurmmmmm .. usia ni pun sudah makin meningkat.. jadi segala kenangan silam di zaman kanak2 pun sudah berlalu..... isk3... RINDU zaman2 dulu.. hehehe

hurmmm
ahhhhhh
pasal hehem hehem hehem pulak.. 
ahhh sekarang couple balik dengan si zeela
HAHAHAHAHA
kalau sejarah berulang lagi sudah jadi buat kali ketiga la ni
so, macam kawan baik aku cakap.
" kau tidak pandai dengar nasihat"
cahhhhhhhhh
palis-palis
semoga boleh di bendung terjadinya hal2 sebegitu..
amin


bercerita ke topik cuaca pulak
ahhhh panas betul kk ni semenjak berapa hari
semoga hujan turun lah macam semalam.
sedap jugak on9 sejuk2 ni.. 
hahahahaha

hurmmm
STPM pun tidak lama lagi
apa mau jadi la dengan aku ni
mampu ka aku kasih up sikit prestasi aku ni
hohohohohoh
insyallah semoga di permudahkan
amin


No comments:

Post a Comment