Friday, July 20, 2012

Aktiviti yang menggembirakan

Jeng jeng jeng
auchak!!!

ahhhhhhh....
penat sungguh
aktiviti ni hari memang awesome
pertama sekali 
aku bersihkan rumah
bersih kan kipas,lap tingkap, bilik, dapur dan jugak kemas stor
memang hebat laaa sebab bukan selalu aku buat kerja begini...
gembira rasanya

keduanya
aku dapat jumpa kawan-kawan ku di Bundle dewan..
ahhh terlepas rindu jugak lepak dengan dorang
apa-apa pun memang best dengan dorang

ketiganya
kawan ajak keluar sekejap.. 
waaaaaa
dia belanja Mcd owhhhh.. seiiiii
makasih ahh kepada kawan ku c atifah tu yaaa
aiiii.. padahal dia punya Bfday, dia pulak yang membelanja.. x apa
kalau ada rezeki, aku pulak yang ajak dia makan.. insyallah..

keempat
sakit-sakit pulak badan aku bermain futsal .. hurmmm sudah la mainan tadi mengecewakan.. cehhh.. sedih2.. sakit la pulak badan... aiyaaaa..

nahhhhhhhhhh
lusa sudah puasa
hahahahaah
tidak sabar nampak nya..
maklum ahh 
tahun ni aku berniat mau puasa FULL 
tiada bengkok-bengkok macam tahun lalu..
amin
harap2 la tahun ni penuh
fuhhh

aktivi ni hari semuanya mengembirakan aku
hope aku dapat merasakan hari2 yang sebegini lagi
amin

No comments:

Post a Comment