Friday, August 24, 2012

fikirkan masalah sehingga Lupa makan

Jeng 
jeng 
jeng
selamat hari raya mohon maaf di pinta
ChAAAAAA

Haiyaaaaaaaaa
sakit nya kepala 
hari ni memang hebat ah kejadian
aku asyik memikirkan segala masalah aku yang entah apa2 ni ahh
1st
aku memikirkan keadaan aku yang sentiasa malang ni ahhh.. kenapa ah selalu di tolak tawaran kerja aku ni ahhhh
aku hairan betul

2nd
pasal <3 
memang susah kan kalau asyik2 jadi Boneka ja ni..
walaupun sentiasa bersabar tapi aku pun manusia biasa yang ada perasaan.. ( cehhh ayat tuuu)
agak2 bila ah aku dpt jumpa wanita yang betul2 ikhls dengan aku ni ah
kalau ada yang siap sudi membimbing aku lagi baik
tapi apakan daya
aku langsung TIADA PAKAGE ( muka tiada, pendidikan x kuat, lagi2 iman tu masih rendah)
isk3... apa kan daya.. bersabar sajalah

kemarin aku pegi main JUDI..
aduiiiii KALAH TERUK aku.
aku hairan.. kenapa aku boleh2 pegi main jugak sedangkan hajat mau membeli kasut futsal..
last2 NIAT JAK yang tinggal, mau membelinya TIDAK JADI...
DUIT sudah HABIS woiiiiiiii

hahahaahah
yang paling best AKU BOLEH2 SAMPAI lupa MAKAN aku.. nasib baru jak habis membedal ni ahhhh
kenyang jugak.. syukur alhamdulillah.. hahahaha

kenapa ah aku berfikir sampai lupa mau makan ni ah...
hohoh
NASIB ku oh NASIB ku

bersabar saja lah

Dengan DOA dan harapan semoga  kesabaran ku masih kuat dan senyuman ku masih kukuh 
amin

No comments:

Post a Comment