Friday, September 7, 2012

Waaaaaoo SEPTEMBER kemBaLi

Yuhu
auchak!
auchak!
auchak!!
yeYearh
Bulan september datang Lagi

sedar tidak sedar usia ku bakaL meningkat setahun
hehehehehe
Bangga la jugak aku sikit
hahahahah
bulan ni jak member2 pun ulang tahun
yang paling best exGf pun ulang tahun
dan yang pasti arwah nenek kesayangan pun ulang tahun
waaaaaa
memang syok ahhh

semoga arwah nenek aman di sana.. amin.. 
owh yaaa...
talk about bfday.. 
dushhhhh
hurmmm 
kali ni bfday x menarik langsung agaknya yaaa
maklum laaaaa
Bujangan style
ahahahaha

untuk ni tahun aku akan pergi ke PANTAI untuk duduk berfikir puas2..
selepas tu balik rumah n tidur.. 
hahahhaa
cakap pasal exGf pulak
Hope bfday dia ni tahun happening dan tidak macam tahun lepas la ya. amin~
 sedar x sedar usia makin meningkat
hurmmm 
aku pulak sentiasa macam begini.. alangkah syoknya kalau Bfday ada org yg tersayang turut menyambut.. hahaha
mau cari Gf cepat2 ni weiii. hahahaha
(Khayalan Saja)

dengan doa dan harapan semoga aku sempat menyambut hari ulang tahun kelahiran ku dan semoga aku masih diberikan senyuman dan juga kesabaran
AMIN!!

*Teto yaksa Boleh*

No comments:

Post a Comment