Thursday, September 13, 2012

SEMUA perkara memerlukan kesabaran lagi2 melibatkan perasaan

Hidup owh hidup

kalau tiada kesabaran 
maka tiadalah HIDUP

hurmmmmm
cakap pasal sabar
serius memang betul2 sakit dah ni...
tapi sudah namanya bersabar tu wajib.. mahu tidak mahu kena bersabar selagi mampu
insyallah aku masih mampu. sebab itu masih bersabar

Hurmmm
bercerita pasal kesabaran ni
memang banyak dugaan nya
1st: dalam percintaan.. fuhhhh memang power Gila ahhhhh
berkenaan dengan cinta ni ada dua jak.. kalau setia lawan nya curang..kalau curang lawan nya setia
tapi apa Boleh buat.. aku sentiasa tewas.. hahaha.. kan best kalau aku ni PLAYBOY.. boleh jugak sebilangan perempuan dapat rasa apa yg pernah aku alami.. tapi itu bukan diri ku yg sebenar.. jadi DIAM2 sajalah.. bak pata pepatah.. sudah mati di tikam pisau jangan berangan untuk bangun dan pergi menikam.. ahhh.. apa punya pepatah tu.. cisss.. hahaha.. Mati hidup kembali laaaa jawabnya...

2nd: tentang masa depan : seiiii ni pun menjadi satu HAL jugak... apa aku akan buat untuk diri aku dan masa depan. sebab aku juga akan membina sebuah keluarga ( insyallah) .. hurmmm tapi diri sendiri masih belum terjaga ni.. ada hati pulak mau jaga anak orang yaaa.. hahah.. jawabnya makan maggie sebungkus la... atas alasan cinta dan romantik gitu. alahaii.. shit nya.. haha.. malang la nasib c pompuan.. hahaha

3rd: tidaK lain tidak bukan.. pasal hari ulang tahun aku laaaaaa... hahahaha... semalam sewaktu merokok sambiL duduk2 minum milo ice.. aku terfikir jugak.. kan bagus kalau hari lahir aku aktiviti di isi dengan semua perbuatan yg baik2.. padahAL aku sudah setting mau Minum jeng jeng jeng ni time bfday aku.. wahakx.. tapi di sebabkan sudah fikir baik2.. bagus jangan laaaa.. sebab sudah janji dengan kawan.. huhuhu.. .. sayang lagi aku dengan kawan daripada minuman tu. hohoho.. jangan weii jangan.. hahahaha

4th: serius.. masalah aku memang banyak... kalau boleh aku menangis.. mau sangat aku menangis.. tapi kalau aku menangis bermakna aku lemah.. dan kawan aku ada pernah cakap.. JANGAN PUTUS ASA.. walau apa pun yang terjadi aku tidak akan putus asa.. aku sudah pernah GAGAL BERCINTA, GAGAL dalam PELAJARAN, sekarang JUST 1 lagi..HIDUP.. adakah aku akan GAGAL DALAM HIDUP??? 
aku sendiri masih belum ada JAWAPANnya.. tapi INSYALLAH.. 
aku masih belum berputus asa... semoga masih diberikan kesabaran dan kekuatan dalam diri saja
amin

dengan doa dan harapan aku kan berusaha untuk hidup ku sendiri walaupun tiada siapa yang nampak apa yg aku usahakan. sebab itu untuk diri ku sendiri , bukan untuk orang lain.
amin

No comments:

Post a Comment