Tuesday, October 23, 2012

PerLu Ka aku MEMILIH lagi Jalan yang terbaik??

Yuhu
auchak
auchak
auchak

Jeng jeng jeng
FuhhhYoooo
hurmmm lama sudah Tidak Update Ni.
hurmmm 

MASALAH
mASALAh tidak akan LARI daripada seorang insan yang masih hidup di muka bumi ini, atau yang lebih di popularkan ayatnya adalah UJIAN yang diturunkan. TAPI kenapa harus UJIAN Jiwa YANG aku dapat?? hurmmmm .. sekian lama aku berusaha untuk membebaskan jiwa ku sendiri namun masih belum memberikan  kebebasan yang sepenuhnya.. kenapa harus jadi begini?? 
bercerita tentang kebebasan, aku sekarang memang sudah bebas... MERDEKA.. 
tetapi adakah Jiwa aku ikut merdeka sama??
Hurmm TIDAK...
ahakx.. Cinta Lama ku kini suda Bukan kepunyaan Orang ( Break Up)
so adakah Patut Ku membuka semula Hati Ku dan kembaLi padanya??
Bingung Hati sendiri memilihNya.
setelah setahun Lebih penderitaan yang aku lalui , akhirnya dapat Juga di merasa keadaan yang aku alami.
sejujurNya memang masih ada perasaan sayang,namun sayang itu disimpan hanya untuk dijadikan kenangan yang terpahat di dalam hati.
ahhhhhhhhhhh!!! kenapa?? kenapa?? kenapa??
kenapa sepatutnya aku rasa begini?? Bukankah setahun lebih yang ku usahakan ni sepatutnya menunjukkan hasiL yang mengembirakan Jiwa dan perasaan aku...
cisssss... nampak gaya nya aku terpaksa bersabar & mendapatkan pandangan Orang lain.
arghhhhh.. 
i want peace!!

Fuhhhh... 
Kalau BetUL la dia Jodoh aku, memang tidak ke mana... tapi BetuL ka itu yang di katakan " jika jodoh tak kemana?? 
HURMMMM. 
semangatku sudah sekian lama  mati dan hancur berkecai
apakan daya aku just manusia biasa
hanya mampu bersabar dan melaluinya ..
amin

dengan doa dan harapan , kukuhkan kesabaran ku untuk memalui segala masalah yang bakal ku tempuhi
amin

No comments:

Post a Comment