Friday, October 26, 2012

Hidup semakin ke Hadapan

Yuhu
auchak
auchak
auchak
Jeng~jeng~jeng
Hurmmm

Hidup sentiasa ke hadapan
dush
sewaktu lahir di dunia, usia semakin meningkat
namun pengalaman dari perjalanan usia tetap tersemat dalam lakaran kenangan yang abadi
ahakx
sewaktu mencapai usia remaja, banyak pengalaman yang mengajar diri sendiri.
salahsatunya AKU. macam-macam perkara sudah aku lalui, namun masih belum cukup untuk aku memahami erti kehidupan yang sebenar.
Bagaimana pun,dalam banyak perkara yang ditempuh bukan semuanya memberikan memori yang indah dan abadi, bahkan memberikan Impak yang merubahkan hidup ku yang semakin sukar Ku fahami.
HUrmmm...

setiap waktu aku terfikir tentang nasib ku sendiri, adakah berterusan begini atau pun mahu majukan diri dalam kehidupan

dengan doa dan harapan semoga aku tetap bersabar dan terus berusaha untuk majukan diri aku sendiri untuk memahami erti kehidupan
amin


No comments:

Post a Comment