Friday, November 2, 2012

Fikiran LARI JAUH terus wujud IDEA

jeng~jeng~jeng
auchak
auchak
auchak
Main kau SprooKY

Hurmmm 
jam 3 lebih sudah nampak nya
aku pun masih belum TIDUR lagi
ahhhhhh
sangat Jauh fikiran sehinggakan 4 gelas MILO aku bedal
dush
what the duck !!!

Alhamdulillah, demi menjaga perasaan yang kian membara ( Puik! Membara la sangat) 
maka aku pun terfikir satu IDEA
hahahahaha.,.
macam biasa
EDIT GAMBAR @ merosakkan gambar
wahakx
Ni kali KAD PENGENALAN pulak
hahahahaha

daripada sakitjiwa memikirkan pasal apa akan terjadi esok, lebih baik aku buat benda yang menghiburkan hati

dush
Inilah hasiL nya.. walaupun belum pakar mengedit, tapi aku mencuba.. budak baru belajar la dikatakan
hahahahaha

nampak macam real la pulak.. adesssssss... Bangang betul laaaa

hurmmmm
Fikiran owh fikiran, kenapa perlu asyik di fikirkan
masalah owh masalah, kenapa harus dikau bersama
Jiwa meronta yg mencari kedamaian
semoga kesabaran dapat ku gengam bersama

AMIN 

No comments:

Post a Comment