Saturday, November 10, 2012

Aku pergi untuk sementara waktu

Yuhu
auchak
auchak
auchak

selamat Jalan kepada kawan2 ku sekalian.
jeng jeng jeng
aku akan pergi untuk beberapa Bulan
insyallah esok pagi aku mendaftar untuk kursus, namun hati sedih la jugak sebab pergi tanpa kata dengan kawan2 ku
hahakx.. 
tidak apa laaa..
aku tidak dapat pergi untuk STPM 
aku pergi UNTUK nI
esok aku kaan mendaftar untuk kursus KIMPALAN
hope me suksess dan juga dapat peluang pekerjaan
amin
dush
walau mcm mana pun harap2 kawan2 aku tidak kecik hati sebab aku pergi tanpa kata
hehehehe
JANJI UNTUK DORANG TETAP AKU SIMPAN
amin

Hey hey hey
Kertas lama aku ronyok dan kertas baru aku akan tulis segala cerita baru
insyallah
amin
just doakan aku pergi dengan selamat dan tenang
aku akan belajar benda baru disana
amin
I LOVE YOU ALL MY FRIEND 

No comments:

Post a Comment