Saturday, November 17, 2012

Malang sentiasa menimpa ...Dugaan owh dugaan

yuhu auchak auchak auchak
jeng jeng jeng
Hurmmmm
Owh DUGAAN !!!
dush
seksa gak begini kan
hurmm
1stLy aku sudah tarik diri dalam kursus kimpalan tu
sebab utamaNya
Kursus tu bukan ja memberikan latihan pekerjaan , tapi menjadi agen pekerjaan. so jawabNya gaji di potong.. bayangkan lah.. titik peluh sendiri org lain yg makan.. gaji rendah betul pulak tu, and then kerja pulak melibatkan nyawa.
hurmmmm  maka dengan nekad Nya, bek aku tarik diri laaa
hahaaha
hurmm 2ndly nya pulak
about gadis yang aku MinaT..
hehehehe.. aku sendiri pun tidak tahu la apa nya bangang aku ni sampai aku sendiri boleh buat silap
tapi aku memang manusia kan , sebab tu aku akan sentiasa buat silap
hurmm
Gadis yang aku minat tu sebenarnya sudah berpunya
hahahahahahaha
haduiiiiiii
x kan mau merampas kebahagian orang pulak, itu bukan sikap aku
tapi tu la.. nampak sangat tiada rezeki kan, mau buat macam mana... 
aku sendiri x tahu rezeki aku ni sampai mcm mana
hurmm
diam2 jak laaa
sebab mau cakap apa pun teda guna jugak kan,, nnt makin melarat susah gak nnt. 
apa yang mampu aku buat just dia and redha dengan apa yang aku terima
hahahaha
pendekkan cerita
nehhhh.. RASALAH sendiri.
hohohoh
however pun aku x boleh diam jugak, aku kena jadi diri aku yang sendiri, walaupun ada sikit rasa kecewa tu, tapi itu tidak kan mengubah sepa diri aku yang sebenarnya
hurmmm 

dengan doa dan harapan semoga aku baik2 saja dan bersabar terus.
amin

No comments:

Post a Comment