Wednesday, February 27, 2013

Pengubat RINDU di kala sedang berduka lara

Yuhu
auchak
auchak
auchak
(inilah UBAT RINDU,jangan TIRU AKSI INI YA. hahaha GURAU jak,ini just gambar paparan)
Jeng~jeng~Jeng~ 

assalamualaikum 

hehem hehem heehm

"Pengubat RINDU di kala sedang berduka lara"

hhahahahaha

hurmmm 
sebenarnya tajuk jak power,entrinya tidak Power
hurmmm
x taw la  kenapa ni malam time balik rumah aku RINDU pulak dengan semua
aiyaaaa
RINDU ARWAH NENEK
RINDU EXgF
RINDU dengan bestfren aku c DYAN.. ( Konco berat gua oK) 
hahahaha

paling best aku RINDU segala-galanya yang pernah aku buat duLu
but x kan la aku kena kembali macam dulu sedangkan aku sudah berniat mau berubah jadi baik n buat perkara yang baik selagi ku mampu.
walaubagaimana pun aku juga manusia yang tidak lari dari kesilapan,so hope boleh elak ah yang mana aku mampu elak kan
hehehehhee

Ok
Now aku RINDU teramat sangat dengan semua ni..
what should i do??
DUSHHHHH

inilah ubatNya

1st
Dengar lagu

2nd 
Tengok2 GAMBAR

3rd
senyum sendiri

4th
Berfikir tentang diri ku di akan datang walaupun aku sendiri tidak tahu apa akan terjadi di esok hari

5th
walau macam mana pun rindu aku alami, aku kena jadi orang yang kuat dan bersabar ( insya allah)
so aku diam dan diam dan diam sampailah rindu hilang

6th
sentiasa ingat perkara yang lepas adalah kenangan yang lalu dan masa tidak boleh di putar semula

7th
berdoa kepada allah s.w.t sama ada di terima or tidak atau di dengar or tidak, aku akan sentiasa berdoa kerana aku juga hamba allah yang lemah 

hurmmmmm
terfikir gak aku , kenapalah selepas aku kecewa hidup aku terus berubah, dan semakin hari semakin berubah .. adakah itu petanda untuk aku bertaubat atau pun aku sedang mengalami perubahan usia dan pemikiran yang matang? 
AKU SENDIRI TIDAK TAHU

dengan doa dan harapan semoga aku gembira dan sabar yang pasti tabah selalu
amin 

No comments:

Post a Comment