Friday, March 8, 2013

bayang2 masih ada di dalam hidup


hehem hehem hehemn
assalamulaikum

dush

7.3.2013

sepatutnya 5 tahun

8.3.2013 
2 tahun 3 bulan ( Pisah)

hadoiiiiiiiiiiiii

rinduNya ma exgf aku si fyqa
ya ampun,kenapalah aku boleh jadi begini
ni ah nasib kalau forever Alone ni
hahahahahhaha


Trauma aku mcm kembali-kembali jaaaaa
ya allah .. kenapalah boleh jadi begini

arghh!!!!!!
TENSION nya aku sebenarnya
tapi tiada siapa yang faham ( maybe) 

setiap satu pun aku masih belum lupa tentang si fyqa.. apa pun hope dia sentiasa gembira dan bahagia dalam hidup dia ,hope dia sentiasa jadi wanita yg tabah dalam menghadapi dugaan hidup
fyqa...fyqa...fyqa... im miss you a lot... 
hope u know about that 

sekian lama aku menahan sakit hati, maybe aku should move on ja and berani mencuba untuk memikat gadis walaupun aku tahu aku kena reject.. PERLUkah???

tidak perlu kali
sebab aku bukannya semboy pun, nakaL lagi.. ROMANTIK pun tiada

hahahahahhaa

ahhhhhhh
Biarlah diri ku begini terus sampailah masa tiba
fuhhhh

semoga diri ku sentiasa sabar dan tabah
amin

No comments:

Post a Comment